вівторок, 29 грудня 2015 р.

ІІІ засідання методичного об’єднання 28 грудня було присвячене питанню про шляхи підвищення пізнавальної активності учнів.
Вчитель – дефектолог Кузьменко О.В. розповіла про особливості роботи в спеціальній школі на прикладі 9-а спеціального класу. Вона ознайомила колег з тими прийомами і методиками, які використовує для підвищення пізнавальної активності учнів на різних етапах уроку, з індивідуальними особливостями учнів.

Доповідь вчителя історії Андреєвої С.В. була присвячена питанню систематизації навчального матеріалу за допомогою опорних схем і конспектів. Вчитель наголосила, що використання опорних схем допомагає швидкому сприйманню та засвоєнню навчального матеріалу через багаторазове його повторення у різних поєднаннях. навчанню учнів діяти за алгоритмом, формуванню вмінь викладати свої думки аргументовано, доказово, логічно, послідовно , формуванню вмінь виділяти головне у навчальному матеріалі.



На засіданні методичного об’єднання було розглянуто питання про проведення в школі тижня української мови та літератури.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...