ІІІ засідання методичного об’єднання 28 грудня було
присвячене питанню про шляхи підвищення пізнавальної активності учнів.
Вчитель – дефектолог Кузьменко О.В. розповіла про
особливості роботи в спеціальній школі на прикладі 9-а спеціального класу. Вона
ознайомила колег з тими прийомами і методиками, які використовує для підвищення
пізнавальної активності учнів на різних етапах уроку, з індивідуальними
особливостями учнів.
Доповідь вчителя історії Андреєвої С.В. була присвячена
питанню систематизації навчального матеріалу за допомогою опорних схем і
конспектів. Вчитель наголосила, що використання опорних схем допомагає швидкому
сприйманню та засвоєнню навчального матеріалу через багаторазове його
повторення у різних поєднаннях. навчанню учнів діяти за алгоритмом, формуванню
вмінь викладати свої думки аргументовано, доказово, логічно, послідовно ,
формуванню вмінь виділяти головне у навчальному матеріалі.
На засіданні методичного об’єднання було розглянуто питання
про проведення в школі тижня української мови та літератури.
Немає коментарів:
Дописати коментар