середа, 20 травня 2015 р.

Фестиваль педагогічного мистецтва «Дебют»

В ході проведеного в нашій школі фестивалю педагогічного мистецтва «Дебют» вчителі методичного об’єднання гуманітарного циклу показали ряд уроків, в яких презентували форми і методи роботи, що використовують для підвищення ефективності уроку, активізації пізнавальної діяльності учнів. 
 13 травня Сиромятнікова Н.М. запросила колег на урок з англійської мови в 9 клас на тему «Їжа в Великобританії». Вчитель ставила мету ввести учнів в іншомовну атмосферу, активізувати лексичний матеріал шляхом практикування учнів в роботі з автентичним текстом. Учитель має достатній словниковий запас для здійснення комунікативних потреб на уроці, вміє аналізувати , логічно і чітко прорахувати етапи уроку. Використовуючи «хмару тегів» вчителька провела змістовну словникову роботу і здійснила перехід до роботи над темою уроку. 
На уроці вдало поєднувалась усна і письмова робота з англійським текстом, для детального опрацювання тексту використовувались можливості лінгафонного кабінету- перегляд відеофраментів, детальне опрацювання тексту з використанням аудіо запису. Новіцька Т.С., яка запропонувала колегам відвідати урок з української мови в 7 класі на тему «Узагальнення і систематизація з теми «Дієслово» провела урок у формі мандрівки українським ярмарком. Для активізації пізнавальної діяльності була використана інтерактивна вправа «Очікування».Виконуючи різноманітні і цікаві завдання , учні повторили вивчений матеріал, робота на уроці була організована як мандрівка лавками «Українські страви», «Обереги», «Вишиванка». На уроці була використана презентація, яка включала цікаві завдання: гру «Пошук», акродиктант, лінгвістичну гру «Павутинка». Завдяки цікавим і змістовним завданням учні досягли мети уроку і опрацювали важкий матеріал. 14 травня на свій дебютний урок з зарубіжної літератури запросив Пустовий Р.С. Тема уроку –«Туве Ясен. Чарівність художнього світу в казці «Комета прилітає». Досить складний матеріал діти засвоювали, використовуючи мультимедійну презентацію. Для характеристики автора твору, що вивчається,вчитель використав словесний і літературний портрет, показав дружні шаржі. На уроці учні працювали з текстом твору, складали акровірш про головних героїв, виконали інтерактивну вправу «Герої казки». Дебютний урок Амброс В.А. був представлений у вигляді роботи в лінгвістичній лабораторії. Тема уроку, над якою працювали учні 11 класу - «Фразеологізми-іскрометні скарби української мови». Мета уроку - узагальнити, систематизувати, розширити знання з теми «Фразеологізми». На уроці учні користувались опорними конспектами – вибирали джерела походження фразеологізмів, наводили приклади і пояснювали вислови, користувались словниками. На уроці прозвучали яскраві і повчальні вислови українського філософа Г.Сковороди, які стали крилатими. Практична частина роботи на уроці спонукала дітей знайти відповідність між фразеологізмами і їх значенням , пояснити походження і правильне вживання фразеологізмів. Цікавим для старшокласників було те, що вчитель пов’язала тему уроку з підготовкою до ЗНО. Роботу над складною темою допомогла організувати мультимедійна презентація, яка включала дуже багатий матеріал по темі уроку, а також цікаві і веселі відео фрагменти які тлумачили фразеологізми; учні познайомились з інтерактивним персонажем Лепетуном, який досліджує українську мову. Весь матеріал уроку був доступним для сприйняття учнями, відповідав рівню здібностей учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...